El Llampec.
El llibre del Projecte de l’Escola

Cada curs, des de tots els grups de l’escola, estrenem una recerca dins del Projecte General. És una oportunitat per afavorir processos d’indagació que ens condueixen a la descoberta i la intervenció en el món.

Ens hi impliquem infants, famílies, experts i mestres amb la intenció de crear lligams profunds i complexes amb els propòsits que ens hem fet.

Una mateixa idea es converteix en una pluralitat d’idees. Tothom troba la seva manera d’entendre i expressar els processos que es van consolidant i és llavors quan aquest treball queda il·lustrat en el llibre que compaginem cada any. Enguany, per la Diada de Sant Jordi, publicarem el número 48.

Demana el teu Llampec

Vols aconseguir el Llampec?

Demana’ns els exemplars del Llibre Llampec que desitges i ens posarem en contacte amb tu.

Publicacions de l’Escola

Des de sempre l’Escola ha volgut compartir les seves experiències, col·laborar en projectes, publicar les idees… Això ha esdevingut en múltiples publicacions més enllà de la revista Llampec. Aquí en podeu veure una mostra.

Primavera
Il.lustracions a partir del poema “Primavera” de Miquel Martí i Pol.

Hivern
Il.lustracions a partir del poema “Hivern” de Miquel Martí i Pol.

El cavall encantat
Còmic a partir del conte de Josep Carner.

Rondineta i lleugera
Conte col.lectiu

Rellotge de pagès
Poemes Il.lustracions i poemes d’alumnes

Les masies d’Esparreguera
Treball d’investigació amb alumnes

Filastrofes
Poemes de Gianni Rodari
Versió catalana de Miquel Martí i Pol

Viatges i Flors
Treball de tots els alumnes de l’Escola en commemoració de l’Any Rodoreda.

05-IDEA-MESTRA

L’Oreneta

Revista informativa elaborada en un projecte pels nois i noies de 3r d’ESO, destinada a tota la Comunitat educativa amb una periodicitat anual.

Articles

Diverses col·laboracions en les revistes: Guix infantil, Cuadernos de Pedagogía, Escola Catalana, Infància, Perspectiva Escolar i Aula.

L’Escola
Troba’ns

Els Blocs

Secundària
Científic
Literari
Dimoni
Gegant
Vampir
Bruixot
Sol
Arc de Sant Martí

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!