Serveis i activitats

L’estona de dinar

Considerem el dinar com un moment de cura del propi cos. Vetllem pel benestar tant en l’acompanyament personal com en l’alimentació saludable que els porta a aprendre a menjar de forma variada i equilibrada prioritzant els aliments de temporada i de Km 0, avalat per una persona dietista.

El servei l’ofereix l’empresa 7 i Tria i es cuina a la pròpia escola. Té en compte una varietat de menús, tenint en compte les intoleràncies i al·lèrgies o els estils de vida de les famílies.

• Menú del dia
  • Menús per intolerants a algun aliment o proteïna
  • Menú de dieta astringent
  • Menú vegà
  • Menú vegetarià

Servei d’acollida

De 2/4 de 8h. a 9h. del matí i de 5h. a 6h. de la tarda l’Escola ofereix el servei d’acollida. S’utilitza l’espai del teatrí de l’edifici d’Ed. Infantil. Els nens de Primària que utilitzin aquest servei els acompanyarà un mestre d’un edifici cap a l’altre.

Casals d’Estiu

L’escola organitza Casals d’Estiu pels alumnes des de 2 a 12 anys de 9 a 1 o de 9 a 3.

Enguany comencen el 28 de juny i acaben el 30 de juliol.

També hi ha horari d’acollida gratuït inclòs per si alguna família ho necessita.

Educació Infantil 2 a 4 anys
Educació Infantil 5 anys i educació Primària

Les activitats extraescolars s’han vist, de moment, cancel·lades per les restriccions relatives a la prevenció contra el contagi del COVID19

L’Escola
Troba’ns

Els Blocs

Secundària
Científic
Literari
Dimoni
Gegant
Vampir
Bruixot
Sol
Arc de Sant Martí

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!