Serveis i activitats

L’estona de dinar

Considerem el dinar com un moment de cura del propi cos. Vetllem pel benestar tant en l’acompanyament personal com en l’alimentació saludable que els porta a aprendre a menjar de forma variada i equilibrada prioritzant els aliments de temporada i de Km 0, avalat per una persona dietista.

El servei l’ofereix l’empresa 7 i Tria i es cuina a la pròpia escola. Té en compte una varietat de menús, tenint en compte les intoleràncies i al·lèrgies o els estils de vida de les famílies.

• Menú del dia
  • Menús per intolerants a algun aliment o proteïna
  • Menú de dieta astringent
  • Menú vegà
  • Menú vegetarià

Servei d’acollida

De 2/4 de 8h. a 9h. del matí i de 5h. a 6h. de la tarda l’Escola ofereix el servei d’acollida. S’utilitza l’espai del teatrí de l’edifici d’Ed. Infantil. Els nens de Primària que utilitzin aquest servei els acompanyarà un mestre d’un edifici cap a l’altre.

Casals d’Estiu

L’escola organitza Casals d’Estiu pels alumnes des de 2 a 12 anys de 9 a 1, de 9 a 3 o de 9 a 5 (amb dinar o sense).

Enguany comencen el 22 de juny i acaben el 31 de juliol. La reunió informativa està per definir.

També hi ha horari d’acollida gratuït inclòs per si alguna família ho necessita.

Educació Infantil 2 a 4 anys:
Casals de Lleure

Educació Infantil 5 anys i educació Primària:
Casals en Anglès

Dansa creativa

“ballem jugant – juguem ballant”

Oferim a nens i nenes un espai que els permeti descobrir i desenvolupar les seves capacitats creatives.

Ens endinsarem en la percepció i escolta de les sensacions corporals, reconeixerem el propi cos i les seves possibilitats de moviments i enriquiment; un nou llenguatge d’expressió per potenciar la comunicació i el treball en grup.

Jugarem en la creació i l’elaboració d’històries, escenes, personatges, danses…Ens transformarem i transformarem l’espai amb la màgia de la nostra imaginació, internant-nos en la poesia del moviment que , poc a poc, ens condueix al plaer d’investigar i explorar noves formes expressives.

4 anys, 5 anys, 1r Primària i 2n Primària:
dilluns i dimecres de 5 a 6

Esports escolars municipals:

El Patronat Municipal d’Esports ofereix a les escoles l’organització dels Jocs Esportius Escolars per a nens i nenes de 1r. fins a 6è. de Primària.

Les activitats es realitzen a la pista de l’Escola i els dissabtes al matí es fan partits amb la resta d’escoles de la vila.

L’esport escolar és gratuït , excepte la matrícula.

Taller de robòtica amb Lego

Vols dissenyar, construir i programar el teu robot amb Lego? Robòtica en llengua anglesa, learning English through robotics.

Adreçat a nens/es que cursen entre 1r i 6è de primària.

Horaris del curs passat, nous horaris a definir:
1r i 2n de primària
Dilluns o dimarts de 17.15 h a 18.45 h

3r i 4t de primària
Dimecres o dijous de 17.15 h a 18.45 h

5è i 6è de primària
Divendres de 17.15 h a 18.45 h

L’Escola
Troba’ns

Els Blocs

Secundària
Científic
Literari
Dimoni
Gegant
Vampir
Bruixot
Sol
Arc de Sant Martí

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!